الجزء الثاني من الفصل الواحد و الثلاثون شضشضضمن رواية الخادمة الصغيرة الجزء الثاني

 الجزء الثاني من الفصل الواحد الثلاثون من رواية الخادمة الصغيرة الجزء الثاني 


ودخلت أوضتها وقفلت الباب وهو غمض عيونه وسند على الحيطة اللي جنب الباب وهو بيبص بشرود أدامه ... حاول يكتم دموعه لكنها خانته ونزلت !! خبى وشه ومسحه بسرعة ورجع أوضته هو ونسيمة ... ولكنه المؤة دي .. أخد هدومه وبدأ يطلع عدة قطع .. هنا نسيمة دخلت ! 


_ بتعمل إيه يا جلال ؟

مبصلهاش جلال وفضل ساكت وأخد الهدوم في إيده وهو خارج .. مسكت ايده تمنعه من الخروج


_ رايح فين باللبس داا !!


بصلها وقال 


_ هسيب الاوضة مش هنام فيها تاني !


اتصدمت نسيمة وهي بتقوله 


_ مش هتنام فيها تاني ليه ؟؟؟ أنا عملتلك حاجة زعلتك يا جلال.. قولي وأنا هصلحها والله العظيم هصحلها وهعمل إللي أنت عاوزه !


فك إيده منها وهو مكشر في وشها .. مش طايقها خلاص ولا طايق يشوفها تاني... 


_ مش عاوز أشوفك كتير قريبة مني .. 


_ ليه يا جلال أنا مش مراتك و


_ بلاش الكلام دا عشان أنا كنت بصدقه بمزاجي . 


رد عليها وهو مش عاوز بردو يبص في وشها ...وخرج من الأوضة من غير كلمة زيادة وفضلت هي واقفة مكانها قبل ما تقع على الأرض بانهيار !!! ولكنها شافت جلال خلاص وهو بيسيبها وبينفصل عنها ... وحتى انه ممكن يطلقها قريب !! وكل دا عشان ليلة قضااها مع رضا !... 



_______



_ رامز .. كلم مازن خليه يجيب هدومه وييجي !


دا كان صوت جلال إللي كان بيكلم رامز على التليفون ... 

مكانش عاوز يكلم مازن بنفسه عشان هو مش طايق انه يقوله تعالى البيت وخليك أنت ومراتي في البيت ! ...ولكنه جابه عشانها وعشان يبقى قريب منها .. رغم انه مش عاوز ومش قابل وكل دا عكس ارادته 


_ ليه ان شاء الله؟ 


سأل رامز .. فتنهد جلال وقال 


_ ياسيدي اعمل اللي بقولك عليه 


_ لأ طبعا مش هعمل كدة..مين أصلا قالك تعمل كدة ؟ هييي ؟؟!


سكت جلال ومكانش عاوز يرد .. وجع دماغ وتعب طول النهار .. لسة يادوب واخد الدوا وعاوز يرتاح ..

 ولكنه بدى راحتها على راحته .. بس مكانش في مزاج يدخل نقاش مع رامز إللي قاله بحزم 


_ أسمع بقى يا جلال يا صواف .. هترقى خروف ليها يا بحيبي وتروح تجيب صاحب مراتك يقعد معاكوا في نفس البيت عشان الست هانم ترضى .. يبقى أنت كدة بيتقال عليك لفظ أنا مش عاوز أذكره !


كان كلامه شديد اللهجة جدا .. وبعدين كمل 


_ أنا عاوزها تسامحك .. بس مش تلغي رجولتك !... فكر يا جلال بالله عليك 


غمض جلال عيونه وقفل الموبايل من غير وداع ...وفرد جسمه على السرير اللي اتحط في أوضته الجديدة .. من غير تفكير .. غمض عيونه وراح في نوم عميق يسحب روحه وعقله وتفكيره لمكان تاني بعيد ...وصوت رامز بيتردد في عقله لدرجة انه حلم بيه !...


وفعلا جلال مكانش هيستحمل مازن ييجي يعيش معاهم في البيت دا كان ممكن يموت فيها من الغيرة !!.... ولكنه قرر انه مش هيزعلها وهيعزم مازن من وقت للتاني ... والنهاردة باليل هيعزمه .

 الرواية هتكون تقريبا ٨٠ فصل ...ولكنها موجودة كاملة ناقص منها فقط سبع فصول بننشر فيهم وهتخلص الأسبوع دا .. فلو عاوزين تشتروها .. تواصلوا معانا وتساب 01098656097




إرسال تعليق

الموافقة على ملفات تعريف الارتباط
”نحن نقدم ملفات تعريف الارتباط على هذا الموقع لتحليل حركة المرور وتذكر تفضيلاتك وتحسين تجربتك.“
لا يتوفر اتصال بالإنترنت!
”يبدو أن هناك خطأ ما في اتصالك بالإنترنت ، يرجى التحقق من اتصالك بالإنترنت والمحاولة مرة أخرى.“
تم الكشف عن مانع الإعلانات!
”لقد اكتشفنا أنك تستخدم مكونًا إضافيًا لحظر الإعلانات في متصفحك.
تُستخدم العائدات التي نحققها من الإعلانات لإدارة موقع الويب هذا ، ونطلب منك إدراج موقعنا في القائمة البيضاء في المكون الإضافي لحظر الإعلانات.“
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.