الجزء الخامس من الفصل الرابع عشر رواية الخادمة الصغيرة الجزء الثاني
مقدرش علي يقاوم وهي بتشده وبتسنده وبتقعده على أقرب كنبة ... كانت بتعرض عليه المساعدة بكل رقة وصوت أمها نسيمة بيتردد في ودنها " قربي منه بأي طريقة "
_ متقلقش ايدي خفيفة .. ألف سلامة عليك .
قالتها بصوت هادي جدًا وهي بتقرب أكتر، حطت الشنطة جنبها وقعدت على ركبتيها قدامه، قربت وشها لجرحه، شم ريحة شعرها…
حطت ايدها الناعمة على جنبه وقالت
_ هي وجعاك قوي؟
اتنفس بسرعة من لمستها وقال وهو مغمض عينه
_ سيبيني ف حالي يا حياة… مش ناقص…
لكنها ما استجابتش… بالعكس… طلعت قطنة وحطت عليها كحول… قربت أكتر… لدرجة إن شعرها لمس صدره…
ولما مسحت جرحه… صرخ من الألم رغمًا عنه وعض شفايفه لحد ما نزل منها دم بسيط.
_ معلش… استحمل شوية…
قالتها بصوت كله نعومة… بس إيدها مكانتش بس بتداويه… كانت بتمسح على جنبه كأنه طفل… لمست عضلات بطنه بخفة وهي بتربط الشاش…
كل حركة بتعملها كانت بتخليه يتنفس بسرعة… هو مش عارف ده من الألم ولا من ريحتها ولا من قرفه من نفسه.
فجأة حطت ايدها على ركبته المجروحة ومسحتها بالقطن… قرب وشه من وشها غصب عنه، ريحتها كانت بتدوخه… بس عقله كان مكانش هنا… عقله كان فاضي… تايه… شايف أمه بتتبهدل، شايف نفسه صغير بيستخبى تحت السرير عشان ميشوفش أمه وهي بتنضرب من أبوه …
_ علي… علي… ركز معايا…
قالتها وهمست بيها وهي بتحط بلاستر على جرحه…
رفع عينه ليها… شاف وشها قريب قوي… شاف شفايفها، شاف عينيها الواسعة اللي بتلمع…
بس شاف حاجة تانية… شاف الخبث ورا البراءة… شاف لعبة ست عايزة توقع راجل متعور.
_ شكلك كويس أوي دلوقتي…لسة بس الجرح دا
قالتها بابتسامة صغيرة وهي بتقف، لفت وشها بخفة ولمست شعرها بحركة أنثوية رقيقة…
كان باين عليها الانتصار… وهو كان باين عليه الضياع… مش عارف هو موجوع من الجروح ولا من لمسها ولا من نفسه... رجعت تاني تقعد تحت رجليه وتحضر قطن وهنا علي مكانش مرتاح .. الوضع غريب ومريب !
_ قلتلك سيبيني…
صوته خرج مكتوم، بس هو مكنش قادر يبعدها، مش قادر حتى يرفع دراعه.
حطت يدها على صدره عشان توازنه، بس ايدها اتزحلقت شوية على عضلاته، لمست جلده الدافي… حس بلمستها بس مخه كان متركز في الوجع اللي مولع جنبه.
_ هعقم الجرح بسرعة ومش هتوجعك…
قالت الكلمة الأخيرة وهي بترمشله رمشة بريئة أوي… بس ايدها كانت بتمسح على الجرح برفق مبالغ فيه… وكأنها بتدلعه مش بتعقمه.
_ اوعـــ…
طلع صوته مكتوم جدًا… مش عارف ده من الألم ولا من ريحتها اللي دخلت صدره غصب عنه..ريحتها كانت حلوة… وده قهره أكتر... لأنه عمره ما شم ريحة حلوة من ست غير أمه… أمه اللي ريحتها كانت دايمًا عرق وتعب … بس كان بيحبها.. ولكنها لما اتجوزت حسين وخلفت .. اهتمامها قل بيه جدا .
دخل الكحول جوه الجرح فقفل عينيه بقهر، أسنانه بتضغط على بعض من شدة الحرقان… وهنا حس بيها قربت منه زيادة… حس بشعرها بيلمس ايده… حس بصدرها بيقرب منه وهيا بتربط الجرح… لكنه مش قادر يركز غير على الوجع.
_ معلش يا علي…
همست بيها بنعومة وهي بتحط البلاستر… وبعدين رفعت وشها ليه… عينيها كانت واسعة أوي، فيها دموع من زعلها عليه وهي بتحاول تواسيه … بتقول
_ انا كنت بخاف منك زمان… بس دلوقتي… انت… انت شجاع أوي عشان مستحمل الجروح دي
مردش… بص لها بعنيه اللي نص مفتوحة… شافها ضباب، شافها ظل… شافها ست تانية بتحاول تستغله، بتحاول تعلقه بيها… بس قلبه مات من زمان.. هو فاهمها كويس .. قال
_ خلصتي؟
قالها ببرود وخنقة وهو بيبعد ايدها عنه.. قامت واقفة قدامه ولسه منحنية ليه بشعرها الطويل النازل وفتحة الفستان ظهرت أكتر بسبب وضع الوقفة بتاعتها
_ أنت كويس…؟
رد عليها وهو بيحاول يقوم من مكانه
_ انا عمرى ما كنت كويس…
اتكعبل شوية وهو بيقف، حس برجليه بتتهز من الوجع، بس حاول يلم كرامته… مش عايز يبان ضعيف قدامها… مش قدام حد تاني في عيلة جلال.
جرت عليه تحاول تسنده وهي بتقول
_ أنت مش قادر تقف أنا هكلم بابا ي
_ أوعي حرف من إللي شوفتيه هنا يطلع لأبوكي ! ..
عيونه خوفتها وكانت كلها تحذير ليها .. وبعدين بصلها بعنف أكتر لدرجة ان جسمها اترعش من الخوف
_ وبعدين أبوكي لما ييجي هيشوف إيه؟ هيشوف بنته مبينة كتافها ومتزوقة زي العرايس وراجل غريب عريان معاهاا !!
كلامه جرحها جدا وحست بالرخص أدامه والإهانة فقلت وهي بتدافع عن نفسها
_ أنت مش غريب !
بصلها وعينه في عينها وهو عارف كويس هي بتعمل إيه
_ لأ أنا غريب ومحدش عارفلي أصل من فصل .. أنا ابن كريمة .. فخلي بالك بقى واطلعي امسحي وشك إللي مليطاه دا ... شكلك وحش ومش لايق عليكي تبقي بنت كبيرة ولابسة فستان .. أنتي آخر واحدة ممكن تعمل كدة !! احترمي نفسك شوية عشان أنا اتكسف أقول لأبوكي بنتك لبست عريان أدامي !!
قالها كلام جارح جدا خلى دموعها تنزل وهي واقفة مكانها مصدومة وشيفاه بيطلع على السلم بيعرج وسايبها وماشي بعد ما كسرها بكلامه ودمر ثقتها في نفسها !!
👈عندنا الخادمة الصغيرة الجزء الثاني سعرها ٦٠ جنية وسعرها ٦ دولار لخارج مصر
👈ابنة الراقصة سعرها ٧٠ جنية كاملة ومعاها نوفيلا هدية مقدمة من الكاتبة مجانية وعبارة عن ١٠ فصول حلقات خاصة للأبطال .. وسعرها ٧ دولار لخارج مصر
👈نوفيلا عشق أولاد الذوات ١٢ فصل عبارة عن حلقات خاصة للأبطال سعرها ٣٠ جنية وخارج مصر سعرها ٣ دولار
👈حجز رواية عشق أولاد الذوات الجزء الثاني والاستلام بعد شهر وسعرها ٦٠ جنية داخل مصر وخارج مصر ٦ دولار
لشراء الرواية تواصلوا وتساب على رقم 01098656097
⭐التحويل بيكون من خلال فودافون كاش أو انستا باي على رقم 01098656097⭐
مفيش مصاريف شحن الرواية الكتروني
بيتم استلامها على قناة تلجرام خاصة بتتيحلك التفاعل والاستمتاع بالخصومات والحلقات الإضافية الخاصة
