الفصل السادس والخمسون من رواية الخادمة الصغيرة

 الفصل السادس والخمسون من رواية الخادمة الصغيرة 


الخادمة الصغيرة:

_ مش هينفع ... 


قالتها رضا وهي بتحاول تبعده عنها فبيتمسك بيها بعناد وبيفكر إنها مش عاوزة قربه 


_ ليه ؟ 


_ أني عندي ظروف 


بتترفع على وش جلال علامة تعجب عجيبة فبيقولها 


- يعني ايه ما انا كمان عندي ظروف وعاوزك  


بتبصله بكسوف فبيرجع يسأل بغضب بعد ما بيطلعها من حضنه وبتقعد قصاده وهو بيسأل بغضى 


_ازاي يعني عندك ظروف مختلفة عن ظروفي ؟


بتلعب في ايديها بتوتر وبتقوله 


_لا الظروف دي للستات بس 


وبعدين طبعا شرحتله هي قصدها ايه ففهم وبعدين قعد جمبها باحباط كبير وحس إن الليلة كدة باظت ومش هيقدر يقربلها 


_ والحل بقى في الظروف دي ؟ 


سأل باحباط كبير فردت _ لازم تصبر أسبوع


هنا اتعصب على الآخر وهو بيقولها 


_ اسبوععع !!!! نعم انتي شكلك اتجننتي هو النهاردة وبكرة بس 


بصتله باستنكار _ أنت بتقول ايه ياسي جلال دا غصب عني وعندك ادعي ربنا ميبقوش عشر أيام أنا عندي بتطول جامد


شدها من دراعها لكن مش بعنف هو بس فقد أعصابه لما لقى الموضوع هيطول وهيتمنع من ممارسة العلاقة الزوجية معاها 


_ لأ ، بصي ، انا راجل مبحبش الصبر ، خليها تخلص بسرعة !!!!


استغربت منه جامد ومن عصبيت عشان الموضوع دااا وصوتها ارتفع شوية 


_ جلال الله بطل بقى دلع زي العيال البصغيرة 


قام جلال بسرعة وعنف وسابها فندهت عليهه 


 _ رايح فين 


!!!!!


جلال مردش وبيكون غضبان وحاسس برغبة وسهوة رهيبة من وقت ما شافها بقميص النوم دا والاسوء انه هيتمنع عنها لأيام وهو استحالة يقدر يصبر عليها كل داا 


بيطلع يدخن وبعدين بيزهق فبينزل تحت يلاقي أمه بتناديله من غرفة المكتب الخاصة بيها واول ما بيدخل بيتفاجئ إنها 


بترفع في وشه شريط الحبوب و بتقوله بملامح جامدة تحمل تفاصيل الهدوء ما قبل العاصفة 


- ابني اللي متجوز عشان يخلف ، بيدي لمراته اللي عاوزين نخلص منها في أسرع وقت .. حبوب منع الحمل ... تفتكر أعمل إيه أنا دلوقتي ؟!


وقف جلال أدام أمه وهو مصدوم انها عرفت الحقيقة


قربت منه وسألته _ ليه يا جلال ؟ 


معرفش يرد فقالت_ أوعى تكون حبيتها وصعبت عليك 


نفى جلال بسرعة _ لأ طبعا .. بس هي .. عجبتني ... 


بعدين كمل بوقاحة وبدون أي كسوف 


_ طلعت حلوة أوي ، أنا منت فاكرها آخرها ليلة بس أنا مش قادر أشبع منها ...


رفعت أمه حاحبها وقالت _ يعني الموضوع كله علاقة وبس 


_ أكيد أنا استحالة أحب واحدة زيها... 


فرحت من جواها من ردوده الواثقه إنه فعلاً محبش رضا وإن الموضوع كله رغبة وشهوة وبس وعشان كدة هو اخر الحمل عشان يقدر يستمتع بيها أطول فترة ممكنة 


_ طيب يا جلال ... أسمع بقى مني الكلمتين دول


احتدت نظرتها وهددته _ لو محملتش في اسبوع من دلوقتي متلومش غير نفسك ! 


رد جلال _ مش هينفع 


_ ليه ؟ 


_ لأنها عندها ظروف ، معرفش أقربلها وقالتلي أنها بتفضل عندها أيام كتير 


ملامحها اتقلبت للغيظ والغضب الشديد _ يابنت ال!!!!!


مسكت نفسها على آخر لحظة إنها تنفجر لأن دايما الحظ واقف في صف رضا ... 


بصتله وقالتله _ ماشي يا جلال ! 


جلال بصلها بلا مبالاة ومشي وسابها الغيظ هيادلها حرفياا وجرت على سماعة التليفون رفعتها وطلبت رقم معين وقالت بقسوة 


 _ بقولك إيه فضي نفسك من أي حاجة وراكي وتعالي عوزاكي


وقفلت التليفون من غير ما تستنى تسمع رد الطرف الآخر 

___


تاني يوم من أيام الدورة الشهرية رضا بتكون خارجة من الحمام فجلال بيشوفها وشكلها بيكون مثير جدا رغم انها بتكون لابسة قميص طويل بس جسمها النادي وشعرها المبلول وهيئتها الصغيرة والدلوعة خلته يبصلها باشتهاء وكان مر يومين مقربش منها خالص فيهم


بيكون مش قادر على بعدها وباين جدا في تصرفاته خصوصا لما قعدت أدام المراية تسرح شعرها لقت جلال جه قعد وراها على الكرسي الكبير إللي مكانش ليه ضهر 


اتفاجئت بيه ومن قربه الشديد والحميمي جدا وقربه من رقبتها وهو بيهمسلها بصوته العذب المثير


_هسرحلك شعرك 


بصتله من المراية وهي بتبتسم وبتهز راسها بالموافقة قام بايسها بوسة عميقة جدا في رقبتها خلتها تترعش وتغمض عيونها من الإحساس 


بدأ يسرحلها شعرها برقة واستمتاع رهيب وهو لازق فيها من ورا .. لحد ما حست بجسمه بيظهر عليه الإثارة فبتتوتر وبتقوله 


_ خ .. خلاص هكمل متتعبش نفسك 


_ ششششش 


قالهالها بعيون نارية ثاقبة اتعكست في المراية إللي هما قاعدين ادامها وبدأ يسرح بإيد والايد التانية اتسحبت بخطوات ولمسات محسوبة جدا لحد ما نزلت لوسطها... مسكها جلال منه وضمها بسرعة وبقوة على جسمه اكتر فدخل جسمها كله بين رجليه


_ سي جلال ... خ خلاص بقى 


قالتها وهي جسمها بدأ يتفاعل مع جسمه إللي كان باين عليه الهياج والإثارة الشديدة 


ايده طلعت لحد صدرها وبدأ يمشي ايده عليه 


_ طري أوي ... لما تجيبي بيبي هيرضع منه وتسيبني 


رجعت دماغها ورا وبدأ بوزع قبلاته المثيرة على طول رقبتها وقالت بضعف كبير وهي سايبه ايدخ الساحرة تلاعب جسمها 


_ عمري ما أسيبك أبدًا ... 


عض رقبتها وهو بيقولها بهمس ساخن 


_ كذابة 


اتاوهت من عضته واحتكاكه بيها وردت بصوت دايب 


_ آه ممم .. وحياة عيونك أنت مالك كل حاجة فيا


قربلها جلال وحس بيها خلاص دابت بين ايديه من كلمتين بس وقالها كلام في ودنها خلاها تنتفض وتقوله 


_ لاء لاء ياسي جلال مينفعش


بصلها بقسوة وهو بيقول


 _ ليه مينفعش أنا بعمل كدة عادي


غمضت عيونها من بجاحته وجهرخ بمعاصيه إللي هي أصلا كبائر شديدة جدا لدرجة إن جسمها قشعر وبصتله غصب عنها بنوع من الاشمئزاز والحزن الكبير 


_ بتعمل كدة عادي !!!! لا حول ولا قوة إلا بالله ربنا يهديك ويغفرلك 


تجاهل كلامها وهو بيحاول يقلعها هدومها


 _ متبقيش غبية ومتخلفة دا هيعجبك أوي 

 ‏

 ‏لكنها كانت بتقاومه بقوة

 ‏

  _لاء مش عاوزة .. مش عاوززة شيل ايدكك

 ‏

 ‏هنا جلال نفضها ووقعها على الأرض من على الكرسي وبقت هي تحت رجليه وهو بيقولها بغرور فظيع 

 ‏

 ‏_ انتي اتجننتي أنتي بتقوليلي لأ 


اتعدلت وتجاهلت اهانته ليها وحاولت تهدي الأمور بينهم 


_ ياسي جلال مش بقولك لأ عشان مش عوزاك ... بس ده حرام وأكبر حرام 


رد عليها باستهزاء جارح 


_ انتي هتعمليلي فيها شريفة مانتي مش أول مرة تعملي حاجة حرام أنتي كنتي مقضياها معايا قبل الجواز وسمعتك وحشة


شهقت وحطت أيدها على بقها بحزن وصدمه كبيرة من معايرته وظلمه ليها واللي ذاد أكتر إنه شدها من شعرها وبدأ يبوس فيها بعنف وهو بيقولها بجبروت 


_ أنا هاخد إللي أنا عاوزه غصب عنك


كانت 


مستسلمة للي هو بيعمله ومش مصدقة إللي سمعته وبصتله في وسط إللي هو بيعمله وقالت 


_ أني با لنسبالك كدة بس !!! جسم وخلاص 


_ امال أنتي فاكرة إيه .. بطلي تخلف ورجعية بقى !!!


الرواية موجودة كاملة إللي عاوز يشتريها يقدر يتواصل معانا على الانستجرام أو التلجرام او الفيسبوك 💖


إرسال تعليق

الموافقة على ملفات تعريف الارتباط
”نحن نقدم ملفات تعريف الارتباط على هذا الموقع لتحليل حركة المرور وتذكر تفضيلاتك وتحسين تجربتك.“
لا يتوفر اتصال بالإنترنت!
”يبدو أن هناك خطأ ما في اتصالك بالإنترنت ، يرجى التحقق من اتصالك بالإنترنت والمحاولة مرة أخرى.“
تم الكشف عن مانع الإعلانات!
”لقد اكتشفنا أنك تستخدم مكونًا إضافيًا لحظر الإعلانات في متصفحك.
تُستخدم العائدات التي نحققها من الإعلانات لإدارة موقع الويب هذا ، ونطلب منك إدراج موقعنا في القائمة البيضاء في المكون الإضافي لحظر الإعلانات.“
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.