الفصل التاسع من رواية عاشق أرملة
في شركه مصطفي الجارحي
عماد: بس ياسيدي ده كل الي وراك النهارده بس مش ده المهم المهم انت مالك كده بقالك كام يوم مش عاجبني مالك يا صحبي في ايه
مصطفي بت بت يا عماد معصلجه معايا اوي
عماد هههه لا لا لا مش مصدقك لا هههه بت بت يا عماد هههه ده حتي عيب في حقك عايز تفهمني انك انت الي مدهول حالك كده حته بت وده من امتا ده
مصطفي تصدق انك انسان بارد انا غلطان اني بحكيلك اصلا
عماد بجديه انت بتتكلم جد يامصطفي بت مين الي مشقلبه حالك كده
مصطفي بت كده بيبي ستر جايبها لتيته
عماد ههههههههه مش بقولك بتهزر بيبي ستر لا لا يامصطفي ماقنعتنيش بقا سايب عارضات الازياء والممثلات وبنات رجال الاعمال وتقولي بيبي ستر ولا انت بتغذي العين عنك يسطا
مصطفي عماد لو هتتكلم كده كتير اطلع بره انا علي اخري اساسا
عماد خلاص خلاص بس سهله يامعلم بتشتغل عندك وفي بيتك زغلل عنيها فلوس وهدايه هتجيلك جري
مصطفي لا ابهرتني يالا تصدق كنت مستنيك تقولي انا مسبتش طريقه ومعملتهاش بس ال ايه مخلصه لزوجها المتوفي
عماد ايه ده هي ارمله
مصطفي اه ارمله
عماد عمرها قد ايه
21سنه ياعماد
حلوة ياصحبي
مصطفي ببتسامه لا يعرف سببهالمجرد تذكرة وجه ملك: جميله اوي واغمضه عينه يتخيلها اماموا وهو يقوم بوصفها بيضه وشها منور زي القمر شعرها اسود طويل غجري عيونها عسليه زي لون العسل خدودها زي خدود البيبي بظبط ببقا نفسي اكلهم وخصوصا لاما تضحك وغمازتها تبان ولا دقه الحسن الي في دقنها ولا شفايفها ولا شقوتها كل حاجه فيها مجنناني ثم ضحك وقال بهيام بس عليها لسان يا جدع
عماد ببتسامه خبيثه: اممم ده حب ده ولا ايه يا عم
مصطفي تدارك نفسه: احم حب ايه ياعم انا مستحيل احب كل ما في الامر انها عجباني وعايزها ليله بس خصوصا يا اخي البت عليها جسم كرباااااج مفيش ليله غير لاما احلم بيها في حضني وانا بفرتك امها
عماد بقرف مسطنع: هتفضل طول عمرك حقير وذئب بشري 😏وانا الي قلت اخير واحده هتيجي تعدل المايل
مصطفي: عمااااااااااد انا خلاص مستحيل اصدق ان مفيش واحده خاينه كلهم كلاب فلوس ياصحبي
عماد: لا مش كلهم انت بنفسك قلت رغم انها بتشتغل عندك وانك زغللت عنيها بس مخلصه لزوجها المتوفي ده يبقا ايه وانها كمان حلوة وصغيره رغم كده بترفض جميع المغريات الي انت بتقدملهالها ده ملوش غير تفسير واحد انها بنت محترمه بجد
مصطفي بغضب وحقد: لااااااااا لالالالالا يا عماد ده كلوا تمثيل انا هثبتلك انها خاينه زيها زي نسرين مراتي الي خانتي معا اعز اصحابي وسرقتني وحتي لو مش خاينه انا هخليها تخونوا اشمعنا هو هااا ده ميت ليه اشمعنا بنت جميله زي ملك تفضل مخلصه لواحد. ميت وترفضني انا بس صدقني مسيرها تنخ وهثبتلك انها خاينه زيها زي ستات كتير عماد: بصدمه ايه يامصطفي الحقد ده كلوا ليه كلنا كونا عارفين حقيقه نسرين وحذرناك بس انت مسمعتش مننا وكنت ماشي ورا قلبك ده مش ذمب ملك تطلع عليها عقدك يامصطفي فوق فوق يامصطفي وسيب البت في حالها
مصطفي بشر وغرور:لا مش هسيبها ملك هاخدها واقولك اناهثبتلك كلامي وعارف انا اصلا حتطها في دماغي لانها اتجراه ومدت ايدها عليا تخيل ان انا مصطفي الجارحي حته بت تديني بالقلم ده لوحدوا كفيل يخليني امحيها من علي وش الارض
عماد بستفسار: الللللبس انت بتتكلم جد ضربتك ليه وعشان ايه
مصطفي: احم اول مره شفتها في الاسنسير بوستها
عماد يا اخي ده انت فيك بجاحه انت ايه يا جدع
مصطفي يلا يا ياض كفايه عليك كده انا هروح البيت عشان الغدا
عماد بخبث ونبره متلاعبه: ومن امتا وانت بتروح اابيت تتغدا اسوسو ها قولي انت متاكد انك مش بتحبها بجد يا مصطفي
كان متجه للباب ووقف عند سماعه اخر جمله ثم سكت قليلا قلتلك لا مبحبهاش واظن انا فهمتك هدفي ايه يلا سلام
عماد في سره: واللهي حبيتها يا صاحبي
علي الغداء في قصر الجارحي
دخل مصطفي القصر فوجد ملك تقف هكذا وتبدوا شارده ابتسم داخله في هي قابله للاكل يود التهامها
مصطفي وهو ينظر اليها 👇🏻
مصطفي في داخله بتنهيده ااااااااه يابنت الجزمه ااااااااه لو تليني بس شويه اما اروح ارخم عليها خليها تهزقني شويه 😂
مصطفي احم احم يارب يا ساتر خير واقفه كده ليه معقول مستنياني ولا ايه وهو يغمز
ملك: نننننننننننننننننييييييييي وهستناك ليه انا بس كنت واقفه عشان اااا هو انا اصلا بقولك ليه عن اذنك
مصطفي بضحكه: اه يابت المجنونه ودخل خلفها
علي المائده
مصطفي وهو ينظر لملك: وحشتيني اوي اوي يا تيته طول ما انا في الشغل بفكر فيكي
كريمه بلئم: واللهي وحشتك بجد يا حبيبي ماهو باين ده انت بقيت بتيجي علي الغدا بقالك فتره كبيره ده من امتا ده عمرك ما عملتها معقول ده كلوا عشاني ياحبيب تيته ولا ايه يا ملك رئيك في كلام الواد ده
ملك باحراج: ااي ااي احطلك سلطه ياتيته 😁
مصطفي بسماجه: ملك بليز ممكن تحطيلي سلطه بليز 😁
ملك بنفس السماجه: لاء 😁قصدي دي معموله مخصوص لتيته مش هتعجبك عشان فيها مشروم
مصطفي بخبث: ده انا بمووووووت في المشروم
ملك بغيظ: اواااامرك حاضر واخذت طبق السلطه الكبير وذهبت بتجاه مقعد مصطفي وانحنت قليلا لتضع له وتدلت بعض من خصلات شعر ملك علي وجه مصطفي فاخذ مصطفي نفس عميقا يشتم فيه عبيرها ورائحه شعرها التي وقع تأثره عليه ماتأثير الخمر اغمض عينيه ودن وعي منه اخذ خلصه من شعرها في يده واخذ يشتم فيها دون شعور ووعي فا انتبهت لهو ملك
ملك في سرها الله يهدك الله يهدك اه ياديل الكلب ستك هتشوفنا يامفضوح
ثم فورا دعست ملك علي قدم مصطفي بعنف بكعبها من تحت المائده
مصطفي: اااااااااااااااااااه يابنت المجنونه
رئيكم يهمني بجد في التعليقات
