الفصل الثاني عشر من رواية عاشق أرملة

 الفصل الثاني عشر من رواية عاشق أرملة 


ملك: مصطفي قلتلك واللهي هصوت مصطفي هجم عليها اوقعها علي السرير وهو فوقها يقبلها بعنف ثم فصل القبله بعد ان شعر بطعم الدماء بفمه 

مصطفي بانفاس لا هثه: طوعيني يا ملك ومتعصلجيش انا هعيشك ملكه طوعيني يابت الانصاري لم ينتبه الي يد ملك التي امسكت بالفازه الموجوده بجانبها علي جانب الفراش امسكت ملك الفازة ونظرت في عينيه ورسمت ابتسامه ماكرة وقالت له 

ملك: وانا قلتلك علي حثتني يابن الجارحي ومن دون سابق انذار هبطت الفازه علي رأس مصطفي محطمه الي اشلاء 


مصطفي اااااااااااه عمل عملتي ا ايه مجنونه 


ثم قامت ملك بدفعه علي الارض ووقفت امامه بشموخ وبصوت عالي نسبيا قلتلك ياوسخ يا قزر انا مش ليك ولا هتلمس مني شعره مني انت مين عطاك الحق تلمسني وتستبيح حرمه جسمي ياحيوان 


مصطغي وهو عاي وشك ان يفقد الوعي مل ملك انا انا بنزف 


ملك وقد تزكرت جميع محاولاته للايقاع بيها كيف هانها كيف تحرش بها ميرارا وتكرارا تذكرت انهو لم يحترمها ولا يحترم حبها لزوجها الراحل ملك وقد اعماها الانتقام وهي تراه امامها ضعيف يجث علي ركبتيه امامها بضعف ليستطيع النهوض 

فهذه فرصه لا تعوض ولن تتكرر 


ملك ببكاء وانهيار وبصراخ : انت ايه يا اخي معندكش دم ثم ركلته في بطنه فوقع علي ضهره ليك عين تامرني انقذك كلب بعد كل الي عملتوا فيا وكل الي كنت عايز تعملوا انا هقولهالك بالمرة المليون وهي تضغط علي حروف الكلمه ليتذكرها جيدا  انا م ش ل ي ك انا مش ليك وهي تركله عده ركلات متتاليه انا مش ليك انا مش ليك ثم نزلت لمستوا تشدوا من ياقه قميصوا بهستريا وجنون وفاض بيها الكيل  سمعتني سمعتني يا بيه سمعتني انا ضربتك قلم المرة الي فاتت بسبب بوسه لاكن القلم ده ثم صفعه عشان اتحرشت بيا وده ثم صفعه وده عشان كنت بتستغل ضعفي والشرط الجزائي بتاعك عشان تزلني والقلم ده ثم صفعه ودي عشان حاولت تاخد حاجه مش ليك ثم صفعه اخري ودي عشان انا بكرهك ودي عشان مش قادره اخد حقي منك  بالقانون  ثم ابتعدت عنه واخذت تبكي بهستريا وشبه انهيار  ثم اخذت هاتفها وحقيبتها وخرجت تاركه خلفها مصطفي فاقد للوعي بسبب النزيف وقبل انا تخرج بصقت عليه وخرجت توجهت الي غرفه كريمه هانم طرقت علي الباب ثم دلوفت الي داخل اشعلت الضوء 

ملك وهي تحاول ان تكتم شهقاتها: ك كريمه هانم تيته تيته تيته قومي ابوس ايدك 


كريمه بخوف: ايه يا ملك ايه يا حبيبتي مالك في ايه  ايه الي حصل ياقلب تيته اهدي اهدي تعالي في حضني تعالي حضنت كريمه ملك واخذت ملك تبكي وتشهق في البكاء كم كانت تحتاج الي ذالك الحضن ذالك العناق الدافء 



متخفيش يا حبيبتي اهدي كده وقوليلي مالك 


ملك وهي تحاول ان تسيطر علي نفسها: اصل اصل 


كريمه: اهدي اهدي  خدي اشربي مايه وخدي نفس الاول واهدي 


ملك شربت مياه واخذت نفس ومسحت دموعها وهدئت نوعا ما 



اصل يا تيته ماما تعبانه اوي وا  وا انا محتاجه اجازة ضروري عشان اروح اشوفها 


كريمه: ٠طيب ياحبيبتي ومالو مفيش مشكله الف سلامة عليها الصبح الصبح هخلي مصطفي يوصلك بنفسوا 


ملك بندفاع: لا لا لا مصطفي لا انا انا عايزه اروح دلوقت ماما ماما ياتيته تعبانه اوي ارجوكي 


كريمه: حاضر حاضر ياملك روحي بس هكلم السواق يوصلك احنا وش الفجر زاستني هجبلك فلوس 


ملك بفرحه لانها ستغادر:لا لا شكرا يا تيته كفايه ان السواق هيوصلني 

كريمه:اما اقولك حاجه تقولي حاضر وبس استني شويه وراجعه


ملك:حاضر ربنا يخليكي ليا ويعطيكي الصحه يا احلي كوكي 


غادرت ملك القصر بدوع وهي لا تود ان تعود له مره اخري ولاكنها تعرف ان مصطفي مستحيل ان يتركها فهو في الماضي اراد الانتقام منها بسبب صفعه واحده اما الان سيقتلها بالتاكيد فهي ابرحته صفعا واستغلت لاول مره ضعفه ووضعه لتنتقم منه وتعلم جيدا لولا انه كان ينزف بالاضافه كان ثمل لا كان قدر عليها فحمدت ربها مرارا وتكرار ان الله نجاها منه 


بصوت جهوري وغاااااضب صاح مصطفي بصوت اهتزت له جدران القصر:مممممممممللللللكككككككك ملك ملك انتي فين انتي يابنت الانصاري اطلعي هنااااااااااااااا  


كريمه وهي تذهب في اتجاهه في خوف وذهول من هيأته  في ايه في ايه مصطفي وايه الي عمل فيك كده وبتزعق ليه كده علي الصبح وعايز ملك ليه 


كان يقف مصطفي وهو يلف شاش علي رائسه مكان الضربه قميصه مقطع ازراره ومفتوح يظهر عضلات بطنه المقطعه ويوجد اثار ضوافر علي رقبته وخرابيش في وجهه 


مصطفي:ملك فين ياتيته 


كريمه:مين الليعمل فيك كده 


مصطفي بضيق وغضب مكتوم:كنت شارب ياتيته واتخانقت معا عيل ابن كلب امبارح لو مسكتوا في ايدي هفعصوا قوليلي بقا زفته فيييييين 


كريمه بعدم تصديق:عايز ملك ليه يامصطفي 


مصطفي بغضب وصوت عالي:تيته انتي بتحققي معايا ليه ملك يا ملك انتي يالي اسمك ملك 


كريمه:متعليش صوتك وتوجع زورك علي الفاضي ملك مش هنا ومش ذمبها انك متخانق معا واحد صايع زي مابتقول وعايز تطلع غضبك عليها 


مصطفي بصدمه غاضبه:ملك مش هنا ازاي امال راحت فين 


كريمه:زي ما سمعت ملك مش هنا مشت وسابت القصر 


مصطفي بذهول وصدمه:ايييييييه مستحيل 


💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞


مدلعاكم اهو بزمتكم مش انا عسل علي العموم اي خدمه رئيكم بقاااااا في البارات

إرسال تعليق

الموافقة على ملفات تعريف الارتباط
”نحن نقدم ملفات تعريف الارتباط على هذا الموقع لتحليل حركة المرور وتذكر تفضيلاتك وتحسين تجربتك.“
لا يتوفر اتصال بالإنترنت!
”يبدو أن هناك خطأ ما في اتصالك بالإنترنت ، يرجى التحقق من اتصالك بالإنترنت والمحاولة مرة أخرى.“
تم الكشف عن مانع الإعلانات!
”لقد اكتشفنا أنك تستخدم مكونًا إضافيًا لحظر الإعلانات في متصفحك.
تُستخدم العائدات التي نحققها من الإعلانات لإدارة موقع الويب هذا ، ونطلب منك إدراج موقعنا في القائمة البيضاء في المكون الإضافي لحظر الإعلانات.“
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.