الفصل الحادي عشر من رواية عاشق أرملة
وصلت ملك القصر وبعد ان اعطت كريمه ادويتها ودثرتها جيدا وبعد ان غطت في نوم عميق توجهت ملك الي غرفتها وخلعت ذالك الفستان واخذت تبكي علي حالها وتسب وتلعن ذالك المنحرف مصطفي علي اهانه لها تذكرت ولدتها ليلي اخذت الهاتف بتقوم بموحدثتها فهي تحتاج الي دعمها ومواستها
ملك بصوت متحشرج من البكاء: الووو
ليلي: ملك حبيبتي عامله ايه ياقلب امك وحشتيني وحشتيني اووي
ملك بتاثر وبكاء: وانتي وحشتيني اوي يا ماما اوي
ليلي بخوف: مالك ياملك صوتك مالوا ياحبيبتي في ايه بتعيطي ليه حد عملك حاجه
ملك: لا لا لا ابدا يا ماما لا انا بس بعيط عشان وحشتوني اوي بالعكس انا مبسوطه هنا جدا جدا
نسيب ملك هي وامها بقاااا شويه 😂😂😂😂
في احد النوادي اليليه يجلس ذالك الوسيم يشرب بشراهه كلاما تخيل مظهرها بذالك الفستان الذي اشتراه لها بنفسه ليثبت لنفسه انها رخيصه ولاكن انقلب السحر علي الساحر فهو لم يستطيع ان ينسي كلامات الغزال الذي سمعها موجهه اليها لم ينسي نظرات الرجال لها المليئه بالرغبه والشهوانيه وماذاد البله طين تلك العروض الذي تقدم بيها مجموعه مختلفه من رجال اعمال متخصصين في مجال الازياء الي مصطفي لتوقيع معا ملك كامدلز او وجه اعلامي لشراكتهم قاطعه حبل افكاره يد توضع علي كتفه باغراء مالك يا مصطفي باشا
مصطفي وهو ينظر لتلك الفتاه ذات الشعر الاسود والفستان الذي لا يخفي شي فقفزت الي مخيلته صوره ملك فاخذ ينظر اليها بشرود وتوهان

مصطفي بدون وعي فهو ثمل: ما ما ملك انتي جيتي ههه ههههههه كن كنت عارف انك بتحبيني زي ما ا انا ب بح بحبك
البنت لنفسها ملك مين بت جديدة بتشتغل هنا ولاايه يلا عادي ملك ملك المهم اطلع بمصلحه شكلوا سكرنا ومش هيميز اجاريه انا وخلاص: وانا كمان ياحبيبي بحبك اوي
مصطفي بلهفه وسعاده: ب بجد بجد ياملك بتحبيني يعني خلاص نسيتي احمد يعني انا انا طلع معايا حق بس بس مش مهم المهم اني عايزك عاايزك اوي تع تعالي تعالي معايا وانا هديكي الي انتي عايزاه
ذهبت الفتاه معا مصطفي الي شقته الخاصه هو ثمل ولا يدرك شي ويظن تلك الفتاه هي ملك كل مايراه ملك كل مايريده ملك اغلق الباب وانقض علي الفتاه شق فستانها اخذ يقبلها بعنف وجنون وهي تحاول ان تجاريه وفجأه ابعتد عنها وصفعها صفعه قويه اطرحتها ارضا مصطفي: انتي مش ملك انتي مش ملك ملك مش رخيصه وسهله كده بصوت عالي جهوري هو يكسر كل ما تراه عيناه ملللللللللللك انتي مش مللللللللك انا عااااااااايز ملك وهبط الي مستوي الفتاه الذي تنظر اليه برعب قبض علي شعرها بقوه وجذبها اليه انتي ازاي تقارني نفسك بيها يارخيصه فكراني مش هعرف خمس دقايق بظبط مش عايز اشوفك قدامي يلاااااااااااااا ثم صفعه اخري هبت واقفه تركض للخارج مرعوبة من ذالك المختل
مصطفي وهو يشد علي شعره بجنون: ملللللللللللك كل الي انا فيه ده بسببك انتي بقيتي خطر عليا انا لازم اخلص منك وانجز بسرعه انتي ختي اكتر من وقتك مش انا الي حته بت تعمل فيا ده كلوا الليله كل شي هيخلص يا بنت الانصاااااري
نعود الي ملك: خلاص يا ماما لاوالله متخافيش خلاص تمام لا كرميله نامت بس انامش جايلي نوم ماشي خلاص تصبحي علي خير
اغلقت ملك معا امها اووووف ايه الزهق ده
فجاه النور انقطع ملك:احييييييه هي القصور دي بيتقطع فيها النور بردو كان في هنا شامعه راحت فين ذهبت في اتجاه الدرج وفجاه وجدت من يطوق خصرها ويحتضنها من الخف بعنف ويدفن راسه في عنقها وقبل ان تصرخ وضع مصطفي يده علي فمها
مصطفي:هشششششش اهدي ياملك انا مصطفي متخفيش اوعي تخافي مني
ملك:مص مصطفي عاوز مني ايه يا مصطفي بيه ابعد عني ارجوك
مصطفي بثماله ورغبه:مش قادر مش قادر ياملك
ملك:مصطفي بيه عيب كده سيبني والنبي عايز مني ايه
مصطفي:ليله ليله واحده بس يا ملك وهديكي الي انتي عايزه ليله تريحيني ليله تصرخي فيها باسمي وتكوني بتاعتي ملكي بين ايديا انا تعبااااان اوي وعايزك عايزك انتي انتي وبس
ملك:انت اكيد مجنون انتي فاكرني قذره زيك ابعد روح للي زيك انا مش وسخه زيك ابعد عني انتي انسان مريض وقبل انتكمل كلامها انقض عليها مصطفي محاول ان يقبلها
ملك وهي تقاومه:علي جثتي تلمس مني شعره ياقذر انا بكرهك ابعد ابعد يامجنون
مصطفي بشر:هاخدك يا ملك هاخدك متحاوليش تقاوميني لان الي عايزوا هاخدو منك بالذوق او بالعافيه
ملك:يبقا هتموتني الاول يا مصطفي يا جارحي انا محدش هيلمسني بعد احمد هو كان اول واحد وهيبقا اخر واحد
مصطفي بجنون وهستريا صفعها صفعه اوقعتها
للللللليييييه ليييييييييه هو احسن مني في ايه اناهتجنن لييييييه ليه مفضله واحد ميت عني ليه ليه مش راضيه تحبيني ليه مش قادره تنسيه ده ده انا مش قادر المس ست غيرك انا اصلا مش شايف ست غيرك ليه مش قادرة تنسيه ايه كان بيمتعك اكتر مني طب جربيني تاني يمكن اعجبك
ملك بقرف واشمئزاز:بطل بقا قرف وقزاره ايوه انا بحبوا وهفضل احبوا عارف ليه عشان كان بيحبني وبيحترمني ومكنش بيعاملني علي اني دميه جنسيه زيك كان انسان مش حيوان زيك انت مريض مريض يامصطفي
مصطفي يقترب منها ويردد بهستريا:انتي بتاعتي انتي بتاعي ياملك انتي بتاعي انا مريض بيكي انتي
ملك بخوف وهي ترجع للخلف:مصطفي متقربش مصطفي هصوت صدقني وهفضحكك مصطفيييييييي
رىيكم بليز
