الجزء الثالث من الفصل الواحد والأربعون رواية الخادمة الصغيرة الجزء الثاني

 الجزء الثالث من الفصل الواحد والأربعون رواية الخادمة الصغيرة الجزء الثاني 



جلال وقف أدام المراية وهو لابس اللبس إللي رامز اشتراه ليه 




وهنا ظهر رامز من وراه وهو بيصفر




_ it's halal galal edition.. 




وضحك باستمتاع وهو حابب شكل جلال بعد ما ظبط دقنه وغير اللبس .. بصله جلال من المراية وابتسم ! مقدرش ينكر انه فعلا الحركات دي عملت فرق فيه وفي شكله .. وفعلا صغرته وبينت جماله .. جلال صغير ولسة شكله صغير وجميل .. وجسمه بالعكس أحلى وأنضج وملامحه كلها رجولة .. وعيونه الرمادية بقت غامقة أكتر وسط غابات رموشه .. حرفيا جلال في التلاتينات في أجمل فترة في حياته ولسة شعره أسود وناعم زي ماهو بل أحسن بتموجاته اللي اكتسبها .. ولكنه غير قصة شعره وبقت مبينة سنه أكتر 






قال جلال وهو بيبص لنفسه وبيحط ايده على دقنه وحلقة شعره الجديدة 






_ حلو ؟ 




_ دا welcome back يا راجل ... 




رد رامز وهو مبسوط بشكل جلال وبعدها لفله جلال وهو حاسس بحماس فقال رامز 




_ ودواك تنتظم عليه .. وكدة فلة أوي 




_ الحمدلله.. 




ردد جلال وبعدها قال رامز 




_ وشوية جرأة .. جرأة يا جلال ! مش أنا إللي هقولك يا صاحبييييي دا أنت كنت مولع أمريكا 




_ استغفر الله العظيم واتوب اليه 




قال جلال بامتعاض وهو مش عاوز يتفكر أيام فجره وقرفه فهنا رامز قال وهو ماسكه من دراعاته الاتنين بيحمسه وبيحطله ثقة في نفسه 




_ وأهو أنت تُبت من زمان .. دي بقى مراتك ! وريني شغلك الحلو يا حلو أنت ياقمر .. 




ضحك جلال على مغازلة رامز ليه وبعدها قاله 




_ بكرة أمسكك من ايدك إللي بتوجعك .


 




بس رد رامز بثقة 




_ معنديش إيد بتوجعني ياا حبيبييي .


 ايدي حديد 




_ أقصهالك .. وهجيب ارارك يا رامز ومش هرحمك 




قال جلال وهو بيغمزله .. عاوز يمسك عليه أي حاجة ويطلعه مسرح زي ماهو علطول كدة مطلعه مسرح وبيتريق عليه وبيستغل حبه لرضا .. رامز وشه اتقلب فجأة .. ميقدرش ينكر ان نعمات هي نقطة ضعفه ولكنه رجع لمزاحه وهو بيقول 




_ احلم أحلم المهم حط البرفيروم بتاعك الساحر دا عشان الدكتورة أول ما تشمه تتسحر علطول .. 




_خد بالك مش أي حاجة تتقال .. 




قال جلال بنبرة جدية مفهاش هزار .. بصله رامز بفخر وهو بيقول 




_ مبسوط بيك ومبسوط بنفسي .. كنا فين وبقينا فين .. 




_ الحمدلله وربنا يثبتنا . 




رد جلال وهو بيبادل رامز الابتسامة السعيدة بانهم فعلا اتغيروا في حجات كتير جدا .. وهنا سمعوا صوت خطوات جاية فضرب رامز على كتف جلال وقال 




_ الدكتورة جااات !!




ورح بسرعة عشان يخرج وقابلها فعلا في طريقه ! ..




_ ازيك يا دكتورة 




قال وهو بيبصلها وبيبص لجلال إللي عينيها اتثبتت عليه .. هزت راسها ومردتس فابتسم بخبث وهو شايف بوضوح تأثير نيو لوك جلال عليها !!!




قفل الباب وراه وهي مخادتش بالها حتى .. بتبص بس لجلال إللي لبس بنطلون قطن رمادي زي لون عيونه .. وتيشرت قطن أبيض فوقه .. كان يجنن ! كلمة يجنن كلمة قليله على جماله وسحره .. مكانتش قادرة ترمش .. بتبصله وألف ذكرى وذكرى جات على بالها !! .. سحبت نفس عميق بعد ما حست فجأة إنها مش عارفة تتنفس أدام الجمال دا .. جمال جلال ملعون ..



إرسال تعليق

الموافقة على ملفات تعريف الارتباط
”نحن نقدم ملفات تعريف الارتباط على هذا الموقع لتحليل حركة المرور وتذكر تفضيلاتك وتحسين تجربتك.“
لا يتوفر اتصال بالإنترنت!
”يبدو أن هناك خطأ ما في اتصالك بالإنترنت ، يرجى التحقق من اتصالك بالإنترنت والمحاولة مرة أخرى.“
تم الكشف عن مانع الإعلانات!
”لقد اكتشفنا أنك تستخدم مكونًا إضافيًا لحظر الإعلانات في متصفحك.
تُستخدم العائدات التي نحققها من الإعلانات لإدارة موقع الويب هذا ، ونطلب منك إدراج موقعنا في القائمة البيضاء في المكون الإضافي لحظر الإعلانات.“
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.