الجزء الرابع من الفصل الثالث عشر من رواية الخادمة الصغيرة الجزء الثاني

 الجزء الرابع من الفصل الثالث عشر من رواية الخادمة الصغيرة الجزء الثاني 


**__-




____


رغم اللي حصل بينهم الا انه قلق عليها جدا وهو شايفها واقفة غضبانة كدة فقرب لها وقال 


_ حد ضايقك ؟ 


_ ممكن تقفل بقك خالص !!


التفت ليه وقالتله كدة بعنف فتنهد جلال وهو مش شايف أي أمل انها تديله فرصة ، هو نفسه شايف انه هو ميستحقش فرصة . 


_ عايزة عربية 


_ تعالي اختاري االلي انتي عيزاه .. 


دا كان رده فورا .. بصتله بتأفف وبعدين راحت معاه وهو بيفتحلها الجراج .. المكان إللي فيه العربيات  . فتحن لقت عربيات كتير .. منبهرتش أوي لأن مازن غني وكانت عايشة في ألمانيا بلد العربيات ..  


دخلت وجلال وراها .. وفضلوا يتمشوا جوا الجراج لحد ما هي تختار عربية بنفسها .. ولكن فجأة حصل صوت خربطة !


تجاهلوه في البداية ولكن الصوت رجع تاني !  .. 


_ أنت سمعت إللي أنا سمعته ؟؟ 



قالت رضا لجلال وللحظة نست اللي بينهم .. وبعدين سألت 


_ هو فيه حد هنا ؟؟ 


قالها _ المفروض لأ 


جلال ورضا دخلوا وهنا اتصدموا وهما بيشموا ريحة دخان هما الاتنين مش عارفين مصدرها ! بس الدخان دا مش غريب عليهم .. دا دخان حشيش !!


فجأة شاف جلال عقب السجاير وهو لسة مولع ومطلع دخان .. لمدة خمس دقايق وهما بيلفوا في الجراج ومش لاقيين أي حاجة والسجارة كانت والعة ومش واخدين بالهم وعلى ما وصلوا ليها كانت بقت عبارة عن عقب سجاير !! .. يعني إللي ولعها أول ما سمع صوتهم رماها وهرب !.. 


_ مين عندك بيشرب حشيش !!


سألته رضا وهي ماسكة عقب السجارة 


فقالها جلال بثقة 


_ مفيش حد عندي بيشرب حشيش طبعا !! .. 



_ والله ودا إيه ؟؟ 


سألته رضا وهي بتتريق فقربلها وقالها 


_ وانتي عرفتي منين انه حشيش ! 


_ الحشيش مش متحرم في أوروبا! 


ردت عليه بقوة ولكنه كان يقصد حاجة تانية .. لما كان بيحب يشربها حشيش معاه  زمان !! ... 


قرب أكتر وقال 


_ يعني هو دا بس ؟ 


قالتله رضا بقوة 


_ آه وأبقى شوف أهل بيتك يا حاج جلال .. حشيش ! حشيش والبيت يا اماا عواجيز زيك يا عيال لسة مراهقة !


كانت حرفيا بتغيظه وهي بتتكلم وبتستفزه وهو مش قادر يرد أصل هيقول ايه !! .. مفيش حد بيدخل بيتهم غير رجالة البيت بس .. حمزة .. يحي .. وعلي !!! 


فجأة سمعوا صوت حد عمال يكح ومش قادر ووقع من دولاب كان بيحطوا فيه قطع غيار وزيوت العربيات .. وقع ادامهم يحي وهو عمال يكح بقوة ... 


نهاية الفصل ,,,,,,,,,,,,,,,,,

👈عندنا الخادمة الصغيرة الجزء الثاني سعرها ٥٠ جنية وسعرها ٦ دولار لخارج مصر 


👈ابنة الراقصة سعرها ٧٠ جنية  كاملة ومعاها نوفيلا هدية مقدمة من الكاتبة مجانية وعبارة عن ١٠ فصول حلقات خاصة للأبطال .. وسعرها ٧ دولار  لخارج مصر 


👈نوفيلا عشق أولاد الذوات ١٢ فصل عبارة عن حلقات خاصة للأبطال سعرها ٣٠ جنية وخارج مصر سعرها ٣ دولار 

👈حجز رواية عشق أولاد الذوات الجزء الثاني والاستلام بعد شهر وسعرها ٦٠ جنية داخل مصر وخارج مصر ٦ دولار 


لشراء الرواية تواصلوا وتساب على رقم 01098656097 


⭐التحويل بيكون من خلال فودافون كاش أو انستا باي على رقم 01098656097⭐


مفيش مصاريف شحن الرواية الكتروني 

بيتم استلامها على قناة تلجرام خاصة بتتيحلك التفاعل والاستمتاع بالخصومات والحلقات الإضافية الخاصة

إرسال تعليق

الموافقة على ملفات تعريف الارتباط
”نحن نقدم ملفات تعريف الارتباط على هذا الموقع لتحليل حركة المرور وتذكر تفضيلاتك وتحسين تجربتك.“
لا يتوفر اتصال بالإنترنت!
”يبدو أن هناك خطأ ما في اتصالك بالإنترنت ، يرجى التحقق من اتصالك بالإنترنت والمحاولة مرة أخرى.“
تم الكشف عن مانع الإعلانات!
”لقد اكتشفنا أنك تستخدم مكونًا إضافيًا لحظر الإعلانات في متصفحك.
تُستخدم العائدات التي نحققها من الإعلانات لإدارة موقع الويب هذا ، ونطلب منك إدراج موقعنا في القائمة البيضاء في المكون الإضافي لحظر الإعلانات.“
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.