الفصل الخامس من رواية عاشق أرملة لورد عزام
مشي محمود بعد ما اتاكد من بطاقه السيده كريمه واتاكد انها فعلا جده مصطفي الجارحي ماهو مش هيمشي كده ويسيب بنتوا لاي حد في الشارع 😂
ملك:انا بجد مش عارفه اشكرك ازاي عشان اقنعتي بابا
كريمه:انت حفيدتي من اليوم ويلا بقا هتطلعي تعملي المقابله عادي وانا هكلم مصطفي وابلغوا اسمك
ملك:طب وانتي هتروحي فين مش طالعه معايا ولا ايه
كريمه:لا خلاص انا كنت جايه عشان اختار البنت بنفسي وانا خلاص اختارتك ملوش لزوم اطلع بقا وانا هكلم ليندا تخليها تدخل اول واحده لمصطفي يلا ياحبيتي متتاخريش عليا السوق هيجيب علي القصر بعد المقابله وانا هخلي الخدم يجهزو اوتك يلا بقا وصليني لحد العربيه
ملك:خلاص (بقلم ورد عزام) تمام يلا يابطه
كريمه: هههههههههههه بطه يابطه
طلعه ملك الشركه وقعدتك بعد ماوصلت كريمه هانم العربيه
دخل مصطفي الشركه بغرور ونظرات ثقه والجميع ينظر اليه بخوف ورهبه وجميع النساء ينظرون اليه برغبه واثاره واعجاب
مصطفي: وهو يتوجه للمصعد حااااااااضر ياكريمه هانم حااااااااضر بدل عجبتك هوافق عليها
كريمه: ايه كريمه هانم دي يابغل متقوليش كده قولي ياتيته يابو شخه انت
مصطفي: احم يا كريمه يا قمر انا الموظفين حاوليه هقولك تيته هبقا سيس اوي المهم البت حلوه ولا لا
كريمه: اخلص ياواد وابعتهالي ومضيقهاش يامصطفي وبقولك ايه زود المرتب شويه لان هي ظروفها صعبه
مصطفي اوباااا احنا بدىنا علي العموم انا داخله دلوقت الاسنسير هكلمك بعدين سلام 👋
داخل المصعد والمصعد علي وشك الصعود يد صغيره منعت اغلاق الباب
مصطفي في عقله اوووووباااااا يالا اوعا الفحت لاتقع تحت ياتره مين القطه
ملك: احم انا اسفه بس مستعجله بس
مصطفي: انتي مين وجايه هنا ليه
ملك: وانت مال امك وبتتكلم كده ليه
مصطفي: احييييييه ايه يابت انتي كلامك مش متناسق معا شكلك خالص
ملك: بص صدقني هزعلك
مصطفي: انتي يا رتعه انتي تزعليني اهدي علي نفسك بس كده لا اخبطك كف علي شفايفك دي
ملك: مش هرد عليك شكلك مهزق في نفسك كده
مصطفي بغضب: بقولك ايه يابت انتي الزمي حدودك انتي مش عارفه بتتكلمي معا مين ولا ايه فوقي بدل ما اقسم بالله اطلعك من الشركه بملايه لف
ملك: وانت هتكون مين يا اصفر انت اصحي يابااااا وانت عشان طويل وفرع هتشوف نفسك عليا ولا ايه لا ده انااا ااا
لم تكمل كلامها حتي اطبق شفايفوا علي شفاهها في قبله عميقه عنيفه كادت ان تقطع انفاسها اما هو فلم يشعر بشي غير جسدها الجميل الذي يحيطوا وطعم الفراوله الذي يمتصوا من شفاتيها الجميلتين فذهب في عالم اخر وكانه اول مرة يبوس بنت مفقش علي نفسوا غير لاما حس بطعم الدم في بقوا فصل القبله قبل ( بقلم ورد عزام) ان تموت في يده
مصطفي بتوهان ورغبه: ايه ده يخربيت جمالك وفجاه فاق من تلك الحاله احم اهو ده اخرك تتباسي في اسنسير
ملك: وهي تلهث اه يا سافله يا حيوان قزر ومعا اخر كلمه كان في قلم نازل يزرغط علي وش مصطفي مصطفي وشوا ظنهر وعيونوا برقت ولسه هيرد القلم
الاسنسير اتفتح 😁
مصطفي لملك: ورحمه امك ما هسيبك هفرمك بس اصبري القلم ده هدفعك حقوا غالي اوي اوي يا قطه
وطلع
ملك: بصوت عالي من داخل المصعد موجه الحديث لمصطفي القطه دي تبقا امك يالاااااا
ملك لنفسها: اه يابن الوسخه الكلب باسني يا فضحتي يافضحتي بس الكلب حلو اوي وطلعت تدور علي مكتب المدير
مصطفي وهو متوجه لمكتبوا وبيطلع نار كده وهو ماشي
ليندا: صباح الخير يا فندم البنات موجودين وجاهزين للمقابله تحب تش لم تكمل كلامها الي ومصطفي بصوت جهوري لينداااااااااا مش عايز اشوف حد مشيهم كلهم
ليندا برعب: حاضر حاضر يا فندم حاضر
مصطفي بصوت اهدي شويه: استني في واحده منهم اسمها ملك محمود الانصاري اقبليها وامضي معاها علي 6000تالاف وابعتيها معا السواق لكريمه هانم علي القصر ومدخليش حد عليا فااااهمه
ليندا: حاضر يا فندم اوامرك
ليندا: مين فيكم ملك محمود الانصاري
ملك: انا يا انسه
ليندا في بالها اهااااا عشان كده زودلها المرتب صحيح ديل الكلب عمروا ما يتعدل احم اتفضلي حضرتك معايا ثم وجهت الحديث للاخرين انا اسفه لحضراتكم بس المدير اختار الانسه عند اذنكم المقابله انتهت
ليندا' حضرتك هنمضي علي 6000تالاف جنيه وشرط جزائي لمده سنه بقيمه 50الف جنيه وطبعا حضرتك هتبقي مقيمه في قصر الجارحي وليكي اجازه يومين فيالاسبوع
ملك:احم اولا المرتب مش كان 5000تالاف وليه الشرط الجزائي ده
ليندا في بالها اممم ماشكلك عجبتيه ذودلك الاجرة حبتين والشرط الجزائي عشان متخلعيش منوا بمزاجك ويفضل مكتفك يعيني عليكي شكلك غلبانه يالا نصيبك بقا رجعت للواقع حضرتك دي اوامر المدير ها موافقه ولا لا
ملك:بعد تفكير تمام موافقه هاتي امضي
ومضت ملك ونزلت معا السواق وتوجهه لقصر الجارحي
امام القصر ملك فاتحه بؤها من جمال القصر والفخامه دخلت القصر استقبلتها رحمه
رحمه:اهلا بيكي يابنتي نورتي الهانم الكبيره بتقولك الهانم الكبيره اطلعي اوضتك ارتاحي شويه وهتلاقي هدوم فوق ارتاحي شويه وخدي دش وانزلي علي العشا الكل هيبقا موجود علي الساعه 8شغلك هيبدئ من بكره
ملك:اهلا بحضرتك حاضر هي فين الاوضه
رحمه:انا هوصلك بس مصطفي بيه حاطط قواعد للموظفين في القصر النوم هنا الساعه 10والصحيان 8عشان البيه والهانم بيقومو 9الصبح والفطار بيبقا 10 والغدا الساعه 3العصر بس البيه في الاغلب مبيحضروش والعشا بيبقا علي الساعه 8فهمتي اهم حاجه عند مصطفي بيه النظام والنضافه والامانه وعدم كسر القوانين تمام دي اضتك في اي استفسارات تانيه
ملك:نو اطلاقا
رحمه اوكي تمام عن اذنك
دخلت ملك الاوضه اوووووووو واوووووو دي اوضه بيبي ستر دي افخم من اوضه محافظ كفر الشيخ اجدعان وهدوم كمان الله عليا وعلي الدلع وعندي حمام كمان اخد دوووش بقا واناااااام بس هظبط المنبه عشان اقوم اشوف مصطفي بيه ده شكلوا ايه علي الله بيقا حد عدل
علي الساعه 8نزلت ملك علي العشا لقت كريمه هانم قاعد علي السفره لوحدها والخدم بيحطوا الاكل وهي بتكلم رحمه
كريمه:رحمه فين مصطفي منزلش ليه
رحمه:ياهانم من ساعه ما جه الساعه 5من الشركه طلع ومنزلش شكلوا مضايق اوي مش عارفه ليه
كريمه هانم تمام ثم انتبهت لتك الواقفه الشارده
ملك:يانهار ازرق من اول يوم مشطايق نفسوا ولا طايق حد ودي اول مقابله بينا استرها عليا يارب ده غلبانه فاقت علي صوت كريمه هانم
كريمه هانم:ملك مالك واقفه ليه كده تعالي يالا ناكل سوا مصطفي هينزل كمان شويه وهعرفكم علي بعض
ملك:حاضر يا هانم
كريمه لا لا لا هانم لا مبحبهاش قوليلي تيته يابت احسنلك ويالا كلي متعكريش دمي
ملك:هههههههههههههههههههههه حاضر ياتيته
مصطفي وهو نازل من علي الدرج لا لاء اكيد بيتهيقلي معقول هي بنت اللللل يابركه دعاكي ياما جيتي برجلك يا عين امك ده اناهطلع ميتين اهلك ماشي ماااااااشي
مصطفي ببتسامه صفرا:مساء الخيرو(بقلم ورد عزام) السعادةوالهنا عليكم ☺
ملك:كانت بتشرب وبتلف تشوف صاحب الصوت طرشت الميا علي رحمه الواقفه جانبها
ملك:كح كح كح
مصطفي:لا لا لا سلامتك براحه بس