الفصل الأول من رواية عاشق أرملة
في احد القرى البسيطه في مصر في منزل صغير توجد عائله ملك الانصاري المكونه من اخت ملك الكبيره مليكه واخ كبير سليم واخ صغير في الاعدادي اسموا سالم وبنوته صغننه في الابتداىي اسمها سلوي والاب محمود والام ليلي الاب بيشتغل موظف في شركه الجارحي والام ربه منزل وسليم كليه هندسه متجوز ومسافر بره مصر بيشتغل عمروا 26سنه مليكه متجوزه ومخلفه عمرها 25سنه عندها بنت وولد ثانويه بردو ومكملتش جميله جدا بس البطله احلي 😂
نبدء بقاااا
الام ليلي ، ملك بت قومي يلا مبتشبعيش نوم
ملك: نعموله سيبيني شويه والنبي يا مامي تعبانه فشخ
الام ليلي: قومي انفشختي ايد ورجل يارب ابوكي يسمعك ياتربيه وسخه
ملك: علي فكرة انتوا مش بيت ديمقراطي انا احبيكومش
الاب محمود: ملك قومي اخلصي عشان تفطري معانا مش كل يوم تصحي اخر واحده
ملك: اوووووووف بقاااااا طيب هقوم
سلوي: ملك انتي ايدك بيضه اوي بتحطي عليها ايه 😂
ملك: قل اعوذ برب الفلق تصدقي وتامني بالله يارايقه انتي اهو انت الي هتعملي الي انا واختك معملنهوش انتي الي هتكملي مسيرتي يابت
سلوي: هاها ها طبعا وهبقا احلي منك يا حبيبتشي 😁
ملك طب غوري يا حبيبتي ناوي من قدامي ابو سماجه اهلك 😒
محمود: سووووووكه حبيبه بابا تعالي عرفيني بتجيبي اليوتيوب منين
ملك: اشي يا حوده اهي دي الي هتخلص منك الادرة دي ماشي ماشي ياكفار بني خزاعه انتوا ماشي اطلعيييييييي بره يابت يلا عشان اغير هدومي
غيرت ملك هدومها. ولبست تبشرت ازرق وبنطلون جينز وطلعت تفطر معاهم (بقلم ورد عزام)
سالم: لوولووو لولي لولو لولوتي
ملك: عايز ايه يا خرا
سالم: قلب اخوكي عهود عامله ايه 😂
ملك:انت عبيط يالا عوعو مين يا اهبل الي تبصلك دي اكبر منك يا اهطل
سالم : بس بطل اوي جامده فشخ
محمود الاب: حلوه ياض بجد
ليلي الام: شوف الراجل الشايب صحيح الي فيه داء عمروا مايبطلوا
ايه بس يالوله متفهمنيش غلط ☺
ليلي: ولا افهمك عادي 😒
ملك؛ ارتحت يا راس الكلب
سالم: بس يابومه
ملك: اطفح وانت ساكت
في مكان تاني بعيد عن العالم دي 😂قصر الجارحي في ارقي احياء القاهره الزمالك تحديدا
في جناح جميل فاخر فاجر جاحد كاصاحبه
مصطفي: ممممممممم قومي بقا يابت انجزي
بت شمال: صباح الخير يا قلبي ❤
مصطفي: صباح الخير يا قلبي ايه هو انا زميلك في الجامعه انا شاقطك ياروح امك انتي هتصدقي نفسك قومي فزي البسي وامشي يالا عشان نازل
والقي عليها مبلغ من المال ونظر لها بستحقار انا مش قلتلك قومي البسي ولا ارميكي بالملايه بره يعني
البنت: مالك يا مصطفي قافش ليه كده علي الصبح الي يشوفك معايا باليل وانت نازل فيا تقطيع ودلع نيشفكش دلوقت ده انت هرتني امبارح يا اخي زي ماتكون مشفتش بنات حلوة قبل كده من كتر ماكنت عنيف ورغم كده دلعتك احلي دلع تقوم تكلمني كده اخص عليك كنت فاكرة اني عجبتك وهقوم القيك عاملي الفطا اااااااااااه
لم تستطيع تكمله الكلمه الي ووجدته يصفعها علي وجهها وقبض علي شعرها
وشدها بقوه
مصطفي: بتقولي ايه يا روح امك فطار مين يا عره يا لمامه ده انا جايبك من كباريه ياوسخه عشان افضي فيكي وتاخدي عرقك وتغوري مش عشان ادلعك ونعيش قصه حب يا وسخه تكنيش فكرتي نفسك ست يابت ده متخلقتش لسه الي مصطفي الجارحي يعملها فطار دي قومي فزي برره بيتي با وسخه بره تااايسون انت يالي اسمك تااايسون
: تايسون: ايوة يا مصطفي بيه اوامرك.
مصطفي،، الهانم الكبيره وصلت ولا لسه
تايسون: لسه يا فندم بس علي وصول
مصطفي: طيب خد الزباله دي ارميها بره بالملايه زي ماهي كده وابعت حد ينضف الاوضه ويغير الملايات انا رايح الشركه تمام وانجز قبل ما الهانم توصل اوعي تشوفها
تمام يا فندم تعالي يابت يالا
البت: حرام عليك يا بيه طب البس حتي ابوس رجلك حرررررررام عليك والنبي (بقلم ورد عزام)
مصطفي: يالا يابت بره يالااااااااااا
مصطفي كويس ان تيته لسه موصلتش وشافتها انا حمار وجزمه بس اعمل ايه مكنش معايا مفتاح الشقه بتاعتي يلا متعوضه اروح الشركه بقااااا
😒😒😒😒😒😒رىيكم اكمل ولا لا ده البارات الاول
